۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

سه دهه در اسارت اوباش!



اين عكس مربوط به دوره اول مجلس شوراي اسلامي است ، خنده هاشمی رفسنجانی در برابر کتک خوردن
 دو تن از رهبران نهضت آزادی ..... دکتر معین فر و مهندس صباغیان به وضوح مشخص هستند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر