۱۳۹۱ مهر ۲۸, جمعه

هم اکنون ،ستاد جنگ نرم آغا!

فکر کنم کوچولویی که شلوار زرد پوشیده همون آیدا افشار باشه!
از ساعتی پیش سربازان گمنام جنگ نرم در لبیک به آغاشان حملات جدیدی را به بالاترین ،این ابزار شوم استکبار جهانی که مایه ی همه ی گرانی ها ،تحریم ها و بدبختی های ملت ایران است ،آغاز کرده اند. در راس این سربازان گمنام دلاوری با آی دی ayda_afshar قرار دارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر