از ساعتی پیش سربازان گمنام جنگ نرم در لبیک به آغاشان حملات جدیدی را به بالاترین ،این ابزار شوم استکبار جهانی که مایه ی همه ی گرانی ها ،تحریم ها و بدبختی های ملت ایران است ،آغاز کرده اند. در راس این سربازان گمنام دلاوری با آی دی ayda_afshar قرار دارد!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر