عزیزان نازنین پهلوی پرست
شما کاملا درست می فرمایید و زمان شاه نه چماقداری بود و نه لمپنی و نه زور و ستمی....
من فقط چند تایی از این لات و لمپن های چماقدار رو اینجا می ذارم خودتون ببینید و بعد دیگه بهانه ای نباشه واسه اینکه بگید این رژیم حزب اللهی و چماقدار داره... بدونین که رژیم از کی یاد گرفته راه و رسم چماقداری رو:
این از عکس اولی که می تونید لوطی و عنتر رو با هم ببینید. شعبان بی مخ (یعنی همون شه بان تاجبخش که محمدرضا شاه با کمک این چماقدار توانست سلطنت رو دوباره با دلارهای آمریکایی و با کمک حضرت آیت الله کاشانی و خدمتهای بی دریغ این شعبان خان بی مخ تاجبش و عنترهای لات و لمپنش پس بگیره)، به همراه عنترهاش ،جلوی خانه دکتر محمد مصدق دارن جای دوست و دشمن را نشون می دن. این عنتر دلقک یکی از نوچه های شعبون بی مخه:

عکس دومی، که شعبون بی مخ داره با کمک نوچه های چماقدار خودش سر مردم را می تراشه. نگید که رژیم از این شعبان بی مخ یاد نگرفته که سر جوانها را در خیابان بتراشه و مسخره کنه... قربون شاه برم با این شه عبان تاجدارش که خیلی قانونی دکتر مصدق رو سرنگون کرد:

عکس سومی، شعبان تاجبخش (بی مخ) تحت حمایت نوچه های چماقدارش، در حال پیچاندن کله مردمی است که به حمایت از دکتر مصدق به خیابان آمده بودند. لطفا نگید که رژیم از این شاهنشاه یاد نگرفته که چطور با مشتی اوباش چماقدار مردم رو توی خیابونا تکه پاره کنه... اینجا شعبون بی مخ در حال نشون دادن زور و بازو به ملت ایرانه که دیگه جرأت نکنن توی خیابون به نفع کسی شعار بدن... زنده باد شاه... جاوید شاه... زنده باد شعبون بی مخ چماقدار که با نوچه هاش تونستن مملکت رو از دست دکتر مصدق نجات بدن:
اینجا رو بابا!!! شعبون بی مخ با لشکر چماقدارش زیر چتر حمایت نظامی ها دارن مردم رو لت و پار می کنن. لطفا نگید که رژیم از اینا یاد نگرفته که چماقدارها رو زیر حمایت نیروی انتظامی به جون مردم بیندازه:
ماشاالله اینجا هم شعبون بی مخ داره سرداری سپاه رو به دوش می کشه. اون هم لشکرش که همگی شناخته شده هستن:
اوه! این دیگه کیه؟ این سکینه قاسمی معروف به پری بلنده است یکی از زنان شهر نو تهران که سلطنت طلب بود و خانه های فساد را اداره می کرد و بسیار معروف بود و در کودتای 28 مرداد به همراه چماقدارهای شعبان بی مخ علیه دکتر مصدق شعار می داد و مردم را کتک می زد. پری بلنده بعد از انقلاب تیرباران شد:
و آخرش هم اینجا که شبعون خان زیر سایه حضرت کاشانی که با کمک همدیگه شاه رو برگرداندن توی قدرت. به به، روحانیون مرتجع به همراه لات و لمپن های شعبان بی مخ، محمد رضا را نجات دادند، البته با کمک آمریکا:
منبع: این مطلب از یکی از بحث های گفتگوی آزاد فروم پرنیان برگرفته شده است.





هیچ نظری موجود نیست:
نظرات جدید مجاز نیستند.