۱۳۹۱ آبان ۱۷, چهارشنبه

بیائید با قرار دادن عکس "ستار بهشتی" در صفحات شخصیمان ، نشان دهیم که نسبت به قتل مظلومانه ی او بی تفاوت نیستیم




"ستار بهشتی" جوان معترض گمنامی بود ،که در وبلاگ خود درباره ی وضعیت اسف بار امروز کشورش می نوشت ،به این امید که روزی مبارزات ملت ایران و از جمله خود او به بار نشیند و ایرانی آزاد و سربلند را ببیند ،او که در همه ی ۳۵ سال زندگی کوتاهش همچون سایر هم سالانش تنها شاهد مصیبت ،حسرت و مصیبت بود. 
او یک مبارز گمنام بود ،آن چنان که پس از ده روز از ربوده شدن وی و آن هم پس از به قتل رسیدن توسط دژخیمان جمهوری اسلامی بود که از آن چه بر وی رفته با خبر شدیم. او به واقع مظلومانه زندگی را بدرود گفت ،همانند سهراب ها و نداها.
اکنون پیشنهاد می شود که برای زنده نگه داشتن نام او و نشان دادن عدم بی تفاوتیمان نسبت به مرگ این هم وطن شجاع و با وجدان و همدردی با خانواده ی آن مرحوم ،تصویر آواتارمان را در صفحات وبلاگ و سایت های شخصی و نیز در بالاترین ،فیسبوک ،گوگل پلاس و ... به عکس زنده یاد "ستار بهشتی" تغییر دهیم. امید است که با استقبال از چنین پیشنهاداتی ،و با کمترین هزینه ! ،قدم کوچکی برای قدردانی از این عزیز که جانش را در راه آزادی هزینه کرد برداریم.
همچنین به بالایاران عزیز در سایت بالاترین ،پیشنهاد می شود که به احترام ایشان که از اعضای فعال بالاترین نیز بودند  برای مدتی لوگوی خود را تغییر دهند.

۱ نظر: